2004-07-25 00:25:35小寶兒~~

唔記得bring電話o既麻煩...

今朝早~~早d起身~~
去番”查經班”呀~~
好好呀~~個聚會~~好好ge安慰~~
thx GOD ~~^_^
放心交俾神啦~~~

但係forget bring手提啦...


之後用lai lai電話打俾細kit...
約好佢5:00p.m.
係昌運mcdonald側門口...啦~~
(報日文啦~~~~)

下晏返o左團契...
嘉賢姐姐要轉教會啦...
佢...佢...

要結婚啦~~~~^^
我都好開心~~~~



不過...
唔捨得啦~~相處o左nearly4年la~~
願主保守佢ge家庭啦~~~



time:5:00p.m.
place:昌運mcdonald側門口

我又好準時咁到o左啦~~~
等o左一陣~~細kit仲未到~~

繼續等啦...
我係到think...係唔係我去錯place lei...
但又冇電話wo...

繼續等啦...
仲未到...

好彩~~感謝神~~
俾我見到一個frd~~
之後即刻問佢借電話啦~~~
但係我唔記得英’s 電話no. wo~~~
打俾choi yan...唔係home...
打俾peggy..又.又係唔係home...
真係...



之後終於find到英’s 電話no. 啦...
佢...佢...佢...竟然係...
旺角呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲同李志聰一齊...哼...
好野....真係好絕呀...
細kit....
餐飯要豐富d啦~~~識做啦~~~



哈哈~~may呀~~
唔好意思啦~~~唔去bbq啦~~
好倦啦~~
同埋tmr要去church夏令會啦~~~