2007-12-22 00:58:06_×"貓`’-女×"`’

不知道..到底該怎麼辦..

呵呵..
好久..沒有更新這里呢...
昨天..他忽然打電話給我..
問我甚麼時候有空..
把我的聖誕禮物拿來給我..
我聽到後..
整個人也懞了..
我沒想到..
我一句說笑的話..
他把它當真了..
他真旳要送我禮物..
我真的不知道..
到底收..還是不收好..
還有呢..
他說..要請我食飯..
天呀..這麼好康的事..
真的發生在我身上嗎??
我不能相信..也不敢相信...
可是..我想去..也不想去..
我當然想去..因為可以和他一起食飯呀..這是我想了多久的事呀..
可是..我也不想去..因為..
我不想他..花那麼多錢..
我知道..他的學費很貴..
有錢..也想他留下來..
交學費..(天呀..我怎麼這麼像他的女朋友呀..==")
其實..我真的想過..要放棄他..
放下對他的感情..
可是..
每一次..我差不多可以放下他的時候..
他總是會出現在我面前..
早幾個星期..我想我已經差不多忘記他的時候..
他再次出現在我面前了..
我在車站等車上學的時候..
他..竟然出現在車站..
我真的很驚訝..
我在那個車站乘已經快半年了..
從來也沒有碰過他..
可是..這一天..我竟然碰到他了..
我自己也懞了..
不知道是甚麼回事..
我以為..我上車後..
我們不會再有甚麼的交集..
可是..奇怪的事..
又出現了..
我上車後..
他..竟然打電話給我..
我看到來電的時候..
真的不能相信自己的眼睛..
2007-12-22 11:05:49

其實有時d野,你要識珍惜lo
當初我都同你講過,有d野5拖得
一定要解決ga...得5得都5緊要lo
答案真係要咁重要咩.....
而且有d野,你5去嘗試ge話....
永遠都5會得到ga....
有d野你要自己諗清楚la....
你係咪真係like佢,係咪真係想同佢一齊
有d野我5想你自己後悔lo....
仲有,佢話請你食飯,咪去lo....
怕咩wo...驚佢要洗錢,d錢係循環ga
5好諗咁多野la....1餐飯可以洗幾多錢ja
有d野無得計ga...like就上la...
我真係5想你後悔一世ar....
自己好好諗清楚la...
點都好,5好比自己後悔,珍惜眼前一世