2003-10-13 21:09:52Su*San

-----賢少-----

尋晚,同你傾計真係幾開心~~
因為真係好耐(最少有一年)冇同你傾過計喇!
同你傾開計,就令我諗番起我地係點相識……
對於我來講,呢次交友的經歷係我覺得最搞笑;
但係同時亦都係令我最難忙的!
若果唔係三年前,果次你無端端打電話黎玩我,
我就識唔到你呢個人。
諗番起個時,我覺得我自己都幾傻,
俾你玩左成個禮拜先知原來我唔識你……(‘ v ‘)#
哈哈……等我仲當左你係我個同學!
還記得暑假時成日同你吹水到好夜,
有一晚仲同你傾通宵到第二日朝早[ 我最長既電話記錄 ]!
其實,同你傾計真係好舒服同開心,
因為我覺得你係一個可以交心既人。
每次同你傾完計之後,心情都會好好多!
無論如何,真係幾開心你尋日聽左我講一大堆野,
哈~真係好喜歡有你一個咁樣既好朋友。
我諗這些咁唔平凡經歷係其他人好難有的,
而你亦唔只係我其中一個朋友咁簡單,
我諗我亦唔只係你一個朋友咁簡單吧!對嗎?
所以要好好珍惜!
下次你有心事,我一定會聽你的~~~知道嗎?
加油工作喔!!q(^O^)p