2004-06-21 17:18:34wAtEr

0618會展日

我都係第一次搭6:00a.m.的960!
第一次0係車度化妝!
之前0個晚仲要係sleep咗3個鐘...
poor~

去到7:00am都係stand by 8:30的registration~
我做d乜?
估都估到係greeting0架啦~
無錯!就係以我個招牌smile去接待client!
又做過人肉指示板~
下午就做禮物小姐!
haha~

不過都唔係唔辛苦...
上晝要企3個鐘~
好彩有Dace陪我
之後做redemption好在有得坐~
仲要有亞sam0係度...
笑到我死...
搞到我好失禮咁~

因為大老闆嚟...
搞到我又再企出去做咗個幾鐘receptionist!
悶著時...
dick出嚟同我一齊企~
哈~佢仲要企得耐過我~
本來一前一後...
企企吓我攰到要拍埋wall,
我0地就變成了左右門神~
仲嚇親rex tim~
同dick都傾咗好多0野!
佢問d0野成日都係好搞笑~
e.g.佢問你有無男朋友ga?
我話無...
佢可以再問:「點解無gei?」
你話喇~我可以點答佢!?
「我都想知喎!」就這樣應了過去~

.......................sigh

後來,佢俾咗一個reason 我...
話我太易同人做friend~
連那些有可能成為情人的也會漸漸變回朋友~
於是我們談到情人同朋友的分別...
因為我一直相信情人係朋友的昇華~

之後,因為未目訓醒...
胡裡胡塗又問咗叫醒我的他
佢反而覺得我對男朋友要求太高...
即係我好容易會鐘意人
但就唔會想date with 0個d人~
mm...的確
我唔會想0係一段love affair入面
always 做take care 男朋友0個個...
i.e.我唔太願跟childish的男孩子拍拖~
調轉嚟講,
當0個d男仔知道做咗我男朋友的commitment之後,
可能會縮沙-->寧願keep住fd的relationship~
咦~明明講緊番工...

係喇~今次有成30個helpers~
全部都好後生~
我(個樣)就係全場(1000人)最細!!!
哈~sam竟話我似三年級...>.<
佢0地都係讀緊u~都有4 l3v3l人~
佢0地都幾nice gei~
最大得着係識到「fi安」!
佢好正~
當然唔止個樣~
仲有d性格~
好好笑~
佢既眼界好wide~
原來我0地可能一早0係perth已經見過~
有時成熟...有時可愛...

下星期四又有個function~可能又會再見~