2008-02-19 23:49:32佳靜

Love You Till The End

這是電影的主題曲。
也算是男女主角的定情歌吧!

看完電影整個人都中毒了…
但是很好聽是真的 :D



Love You Till The End
(電影P.S. I love you主題曲)

I just want to see you
我只想看到妳

When you’re all along
當妳孤單時

I just want to catch you if I can
如果我可以我只想抓到妳

I just want to be there when the morning light explodes
我只想到那裡當早上的白光被打破

On your face,it radiates
在妳的臉上散發出來

I cannot escape ,I love you till the end
我不能逃避 我愛妳至死不渝

I just want to tell you nothing you don’t want to here
我只想告訴你這裡沒有妳不想到的東西

All I want is for you to say
我所想要的事向妳表明

Why don’t you just take me where I’ve never been before
當我之前還沒到任何地方時 妳為什麼不帶我去

I know you want to hear me catch my breath
我知道妳想要抓到.聽到我的呼吸聲

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I just want to be there
我只想到那裡

When we’re caught in the rain
當我們再雨中碰面

I just want to see you laugh,not cry
我只想看到妳笑不是哭泣

I just want to feel youwhen the night puts on its cloak
當夜晚來臨和掩蓋時我只想摸著妳

I’m lost for words don’t tell me
我失去妳的訊息 不要告訴我

’Cause all I can say ,’I love you till the end’
因為我所能說的’我愛妳至死不渝’

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

’Cause all I can say ,’I love you till the end’
因為我所能說的’我愛妳至死不渝’

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

I love you till the end
我愛妳至死不渝

上一篇:寒假放很久

下一篇:P.S. I love you ♥