2009-09-20 22:03:39Bibo

fallin for you- (愛上你了)

 

 

 


I don't know but 
我什麼都不知道
I think i maybe 
但我想我也許
Fallin' for you
我已經愛上你了
Dropping so quickly  
這一切來得太快
Maybe i should 
也許我該
Keep this to myself 
或許我該把持住自己
Waiting 'til i 
直到我
Know you better 
更加瞭解你
I am trying 
我努力壓抑著自己
Not to tell you 
不告訴你
But i want to 
但其實我想的是
I'm scared of what you'll say 
害怕你說出來的話
So i'm hiding what i'm feeling 
所以我藏起我的感受
But i'm tired of 
但是我厭倦了
Holding this inside my head 
繼續隱藏這個秘密
I've been spending all my time 
我已經花了所有的時間
Just thinking about ya 
想著你
I don't know where to 
不知該何去何從
I think i'm fallin' for you 
我想我已經愛上你了
I've been waiting all my life 
我已經尋覓了一生
And now i found ya 
而現在我終於找到你
I don't know where to 
不知該何去何從
I think i'm fallin' for you  
我想我已經愛上你了
I'm fallin' for you 
我已經愛上你了
As i'm standing here  
我站在這裡
And you hold my hand 
而你握住我的手
Pull me towards you 
將我拉向你
And we start to dance 
然後我們開始翩翩起舞
All around us 
在我們身旁
I see nobody 
看不見任何人
Here in silence  
寂靜中
It's just you and me 
只有你和我
[chorus]
Oh i just can't take it  
我無法承受
My heart is racing 
我的心跳加速
The emotions keep spinning out 
情緒就要失控
I've been spending all my time 
我已經花了一生的時間
Just thinking about ya 
想著你
I don't know where to 
不知該何去何從
I think i'm fallin' for you 
我想我已經愛上你了
I've been waiting all my life 
我已經尋覓了一生
And now i found ya 
而現在我終於找到你
I don't know where to 
不知該何去何從
I think i'm fallin' for you 
我想我已經愛上你了
I'm fallin' for you 
我已經愛上你了
I think i'm fallin' for you  
我想我已經愛上你了
I can't stop thinking about it 
我無法停止想著這件事
I want you all around me
  
希望你在我身邊
And now i just can't hide it 
現在已無法隱藏
I think i'm fallin' for you (x2) 
我想我已經愛上你了
I'm fallin' for you 
我愛上你了
Ooohhh
Oh no no
Oooooohhh
Oh i'm fallin' for you
我愛上你了

 

 

上一篇:come to me

下一篇:幸運之吻