2005-07-31 20:48:01歐巴桑學姊

《The Day You Went Away》

《The Day You Went Away》
               ─M2M
Well I wonder
呃,我想知道
Could it be?
那是否有可能
When I was dreaming about you baby
當我夢到你的時候,寶貝
You were dreaming of me
你也正夢著我?
Call me crazy
說我瘋了也好
Call me blind
說我盲目也罷,
To still be suffering is stupid
仍然為情所苦,的確很蠢
after all of this time
在過了這麼一段時間之後

Did I lose my love to someone better
我是不是把你輸給某位比我好的女生?
And does she love you like I do
她也像我一樣深愛著你嗎?
I do You know I really really do
你知道我是真的真的很愛你

Well hey... so much I need to say
呃,欸~ 我有很多話要跟你說
Been lonely since the day
自從那天起我便孤寂
The day you went away
你離去的那天

So sad but true
很悲傷但卻是真實的
For me theres only you
對我而言你是唯一
Been crying since tha day
自從那天起我就一直哭泣至今
The day you went away
你離去的那天

Go On
接著我想說的是
Yay... Oh...
耶…喔…
I remember - date and time
我還記得那天的日期和時間
September 22nd Sunday twenty-five after nine
是九月廿二日星期天的九點廿五分
In the doorway
你走到門口
With your case
拎著你的皮箱
No longer shouting at each other
我們不再彼此咆哮
There were tears on our faces
你我只是淚流滿面

And we were letting go of something special
然後我們就這樣放棄了這份特別的愛情
Something we'll never have again
我知道,這是一份我們此生都不再可能擁有的愛情
I know I guess I really really know
我想我確實是知道的

Why do we never know
為什麼我們從不明白
what we've got till it's gone
我們已經擁有的珍貴東西,而要等到失去後才懂?
How could I carry on
我真不知道我是怎麼度過那天
The day you went away
你離去的那天

Cause I've been missing you
因為我一直都非常思念你
so much I have to say
所以我必須說出來
Been crying since the day
自從那天起我就一直哭泣至今
The day you went away...
你離去的那天...


歌手介紹:http://www.warnermusic.com.tw/artists/profile.php?id=243