2002-07-31 01:26:33Steven

處女座與水瓶!

本人不嬲都唔多信神, 信佛, 信星座既!

有時朋友forward d星座網頁給我! 我冇野做都可能有時睇下既! 以下是我最近看既一則!

處女座
最不協調的星座:水瓶座
屬於未來星座的水瓶座,在與處女經過一段時間的相處後,可能會發現處女現實的沒有創意;而處女則可能覺得水瓶實在像是外星人,兩人很難溝通。

唉...有時真係唔可以唔信邪! 差不多所有我看過既網頁都是說處女座同水瓶座好唔夾! 我不甘心之餘, 都不得不承認我同她之前發生了的總總, 都証明我跟她有好多問題存在! 點都好la! 唔夾又好, 有緣冇份也好! 我真係好鐘意過佢!