2002-07-24 00:13:47Steven

囍!

我比我舊同事玩ar!

今日星期2, "落場"時是我同公司同事打羽毛球既日子! 咁我們4點先開始打球既! 我2點半就了! 所以我同d同事去了附近既美心食d野先!

就在我食緊野時! 我一個就黎結婚既舊同事打比我! 她說去了我公司找我, 比請帖我wo!

我見她咁有誠意, 本想起身回公司找她的! 就在我想起身時! 我望一望4周! 就發現"她"原來只是坐在我對面檯咋!

我比"佢"玩添! 不過佢真係來找我ga!
只是佢打比我前我們就撞到了!

唔計我親戚! 這是我第一張從朋友,舊同事or同學所收到既結婚喜帖! 我想問..."人情"公價要做幾多ga! ^_^"