2005-03-04 17:29:03尚未設定

心情差...新電話~

幾日冇寫日記lu~
e幾日都冇心情...
唔知做乜...
成日都downdown地咁...
唉~好煩ar~搞到我唔專心...><~

最開心既就係屋企多左部新電話玩...
happy~~
但4000幾略嫌貴左d......
都唔係dd...係多多.....
但我好耐之前已經好鐘意架la!
haha.....淨係見到都已經happy la!
post唔到佢張相tim~shit~算la!
星期一再post過~


仲有5日就mock......
冇心機溫....唔知點解..
完全冇要考試個種緊張氣氛~
成日都淨係掛住寫紀念冊~haha




P.s~我諗既野同我做既野會唔會岩呢?
定........錯呢 ?
我自己都唔知.....
我諗e d野...冇一個肯定既ans既~