2005-02-20 20:04:31尚未設定

19/2

今日9點就wake up lu~
why!?!?!
因為約左堂家姐ar ma~
haha...
我地都冇乜特別地方去ja...
因為之前都陪佢行"暈"晒hk lu~
今日見埋e次面...佢就返澳洲lu~
我同哥同佢係青衣城行左陣..
佢想買手信..
跟住就食lunch~食別府.....
我淨係鐘意食個d小食ja~
我覺得d拉麵都唔好食.....
下次都係嗌d小食好過~.....

2點幾就返左home lu~
哥就陪佢去鑽石山行.....
因為我3點要補習ar ma~
返到去...諗住作文......
跟住miss打黎話4點先補....
仲好..有多一個鐘作...
但都係作唔出lor~
個題目好易架ja wow~
my ideal job....
我sure write air-hostess la!
跟住4點補習..冇文交...
比人話..-.-...佢要我即刻作..><~
作完比佢改.......
shit~佢一路改我都feel到pk lor!

d結構錯得超勁.....
但d grammer又岩晒......吹漲

so佢好好人咁比左個F我~
haha~佢話比個f我已經好鬆手...><
以前都有d-e.....
而家得f............shit
點考試.......熬晒..........

6點補完lu~
同灝傾左陣...
就溫中史lu~
溫左第1,2課就eat dinner la~
又打邊爐..
crazy.......

睇殘酷一叮...搞笑!!^^

跟住竟然做中史mc wow~
傻既.....都未溫過....勁多唔識lor~
hahah~但原來第5冊係唔出mc架wow~
唔做過真係唔知.......
呵...

打開書黎做~~做左1年.......
都已經11點lu~
仲諗住做econ mc tim~
><~

跟住就icq lu~
11點半就諗住11點9訓..
shit~諗住同某人傾3個字la..
點知傾左3個鐘lor~crazy......
不過好搞笑ar~haha
笑到痴線.......^^



p.s...原來大家諗既野係一樣架lor..
但大家都唔敢講出黎...
驚對方唔知點諗...
haha......真係估佢唔到lor~
我諗佢都估我唔到呢............hahah


yayayay!!!!!!!3點左右就訓著lu~
好想快d會考完......
好想玩玩玩.............