2005-02-18 23:32:56尚未設定

18/2

今日11點幾wake up lu~
eat左尋日買個包紫菜薯片~
yummy~~~
睇埋newspapaer.....
再食埋雞粥..
就study lu~
溫左將進酒....
shit~雖然我鐘意文言文..
但我唔鐘意e課..
好煩ar..
搞到我好閔....
溫到2點幾....><~痴線架..
半課ja wow!
跟住就溫英文lu~
因為聽日又要補習..
溫到3點幾..
就食mum mum~

睇左絕種好男人...
原來浪漫既愛情故事係o係戲入邊先有架....

p.s你問我愛你有多深....



跟住就溫左account~
sales ledger個課la~
溫晒......成課...
跟住打邊爐~打完再做左2條account..

跟住睇西廂~好慘ar卓曦...><
跟住又做左econ 99年既mc...
shit...又係勁低分~><~

跟住就............傾電話lu~
有人唱歌ar~^^

你問我愛你有多深....我愛你有幾分..
我的情不變..我的愛不”兒”
月亮代表我的心..