2005-02-18 14:40:52尚未設定

17/2

today10點幾就起身lu~
因為要溫書ar!!!!!!!
本來話9點半起身tim ar-.-
但起唔到haha~
食完mum mum~食"叮"個d烏冬
11點2就開始溫la...
溫花潮...
以我既性格...
又淨係睇左課文就唔溫lu~-.-
跟住沖涼洗頭~
食lunch.......食米粉..
我既早餐同lunch成日都痴得好埋......-.-

跟住2點就做math la!
呵...有人熬底唔同我一齊做math mc ar~
呵.........so我就做返math 書入邊既正變個課lu~
e課都溫左3日ar......-.-
2點4就溫晒math lu!
終於溫完la!^^
就溫左商!!!!好勁ar!
3個字溫完一課~
因為得3版ja-.-hha
跟住就換衫出去lu~
去到太子先3點3....
諗住買布...(自己一個)
買唔到喔.......
5點幾灝就出黎搵我了.....
冇乜野做..食下野咁.......
就back home lu~
今日媽媽返黎lu~開心死....
有返d正常既晚餐食lu~

夜晚做左98年既math mc~岩34題ar.....
如果會考都有咁既分就好lu.......

p.s...今日比個女仔追住黎同我傾計..
無奈...
我已經應得佢好膚顯...
但佢最尾竟然話:你都幾好傾架wow~
無奈到嘔....
佢仲係咁話佢整親隻脚....
so慘.......><