2005-02-15 18:05:01尚未設定

14/2情人節...

今日情人節喔..
好晏先起身喔...
冇計la~尋日去人地度訓~
訓得4粒鐘..
今日仲唔訓返夠本ar!!??
一起身就覺得出事la~
有好多野未整.............
又要洗頭,沖涼..整朱古力....
1點起身~4點半就要出去........
好彩佢地今日冇唱k ja~如果唔係我仲要整好多朱古力tim ar

食完lunch就開始整朱古力lu~
個朱古力模真係好靚~爆鐘意~^^
整完之後扔左去雪...諗住沖涼....
除緊衫之際....
我爹爹問我~你沖涼ar!?!?!
我話係ar~跟住佢就冇出到聲...
跟住我一開水..........o........yes!
冇水......
whereas,我爹爹就同我講:今日冇水wow~你點沖涼?
我心諗..你唔好出年先講...
個陣時已經係3點8 lu~
我點可以4點半出到門口?

即刻沖去阿花到沖涼...
hahah...真係搞笑.......
4點先去到花度...
極快咁沖lor~
i think 3個字左右la~
跟住仲慢條斯理咁同阿花傾計wow...
haha~4點半先意識到趕時間...
跟住返屋企...好閔ar~
整污糟左件褸..又戴唔到con wow~
又冇水wow~激死人....

好彩我5點都出到門口...未至於遲大到.....

p.s~今日去左睇喜馬拉阿星...
套野真係冇乜point~
不過...冇所謂la......咩都睇下姐..
個印度西施又真係幾靚架wow~

今日仲收到紮金莎花........多謝wow~
最衰相機壞左.....shit~冇得影相