2005-02-15 17:54:51尚未設定

年初5....

尋日去左人地度訓ar ma~
跟住今日成12點幾先走....
返到青衣城自己行左陣...
都有成粒鐘....
自己行街真係幾舒服~
呵呵呵...
返到屋企就開始整朱古力lu~
整左好多新發明..
乜鬼野薯片,牛奶,果仁都落落d朱古力度...
hahah~
試左好多次ar~
最好味都係加曲奇and 提子...
一整就整左成日lu~
洗野都洗到我死......
夜晚落左陣街...
作死咩?係條街度咁大聲叫我全名...
hahah...個次kenny都係咁..
嚇到我爆炸~

跟住返home....其實今晚冇dinner食...
慘慘......
因為媽去左trip~爹約左人出去...
哥返工...so 慘....
我爹爹9點幾先返黎喔....
佢問我食左野未....我又答佢食左wow~
驚比人鬧ar ma~...成日都唔食野...-.-
諗住夜晚會有人約我出去食野架ma.......
shit~3 條友都唔記得左我......
搞到我一d野都冇食到.................嬲