2004-10-01 00:19:00Middle square

文西家感動日

<26 Sep, 04>
於GPA AP 當晚,Crystal 與文西決定邀大家到文西家大食會
最初,冇想過有12人都能夠reserve一day 給buda2000
~buda2000 很久也沒試過有一次盡慶的gathering, 還以為大家的心都游離了
12人一起在文西家打邊爐
‘肥牛危機’ 由媽媽steph、西裝文西及眼影shirli 解決了
還有不斷供應的薯片零食蛋糕酒水(連紅酒都有)
最重要鮋係阿Fung 預備的All performance vcd!




Almost the whole record of team's life:

1. 錫紙褸(人之初,薯過薯片︿係dance life 鮋開始)

2. Promotion week – The Call (都幾代表作,pre-com 時好齊,而我覺得自己呢隻都幾型)

3. Mass Dance呢個係唔會唔睇,BU主場、city主場…我地好齊呀(仲有個杯麵位係可以講十年鮋) 杯麵成員(台左) : 我、立、keith (覆蓋率達80%)

4. 比賽,好多人都係呢晚先第一次睇情陷&妖獸都市,我地的魷魚手好得意。其實情陷真係排得好好,好靚。而妖獸就ok啦,不過因為同上年的setting 太似&可能judge 會覺得冇內涵囉(阿ying 同wing 的YO 係勁好笑,當時真係唔知佢地YO 鰦幾個咁樣鮋八…….)

5. AP – 紅衣(葬心) 係我跳咁多舞最有感覺的一隻。Billy 曾講過,如果沚盈呢隻用來出比實,真係有機win。每一次睇葬心,每一次都係咁想再跳番,好愛隻舞,好愛每一個靚到死鮋steps︿好慶幸自己有份,同shirli, crystal, kaming, Fiona,文西、lic、leo 、fung 跳呢part! (steve’s steps also~ yeah)

6. AP – Bear 神,我第一次認真睇哂全部+動畫,我係有份油顏色,好歡樂

7. AP – 黑幫,原來本人以前都唔係好肥jeh,黑幫係排得好,不過我地就一般一般la,最開心係睇番MJ時 Keith 唔記得get down,仲記得果時佢耿耿於懷唔開心,不過而家就同我地一齊笑死鰦,我感覺到,大家都真正長大啦!

8. AP – Alice’s Finale,想起大家一齊被昆好好笑,明明話有個台階俾後面果排企高,冇料到鮋,原來我、文西、keith、shirli 呢隻都係杯麵位again

9. GPA –promotion week 02 粉紅色褲,立之舞,原來果時大家都好肥,同埋套衫整到人人又肥又矮好攪笑

10. GPA – promotion week 03 abbey 舞,大家都成日要solo & 俾佢話,but end-up 原來效果好好呀,齊& pattern 靚,yeah!

11. GPA – Mass Dance,豪之舞,我同keith & Pauline 都唸唔番點解自己果時唔跳,都幾正wor 好睇!

睇完dance,我地有整晚的深情剖白
講下大家做野之後的感覺
講番以前係點樣出道(決定入dansoc..or)
同埋對對方的感覺
好幸福 – 只能用呢3個字形容我地鮋相聚
真係覺得,原來呢班人對自己好重要
我地的memory中有對方的存生,大家一齊走過人生一段''太''精彩的日子
我唔願意失去同佢地鮋bonding
而且經過呢晚
我好強烈覺得我地之間的bonding 係唔會消失鮋~