2004-07-26 23:22:18Middle square

不得了

塔羅A +++++

做了中間人,介詔了Shirley 及Abbey 做李清塔羅的練習對象
李清今晚鮋表現,簡直係A++++++,超準確&pro
Shirley 話佢鮋準確程度係「不得了」
大家都好喜歡佢,又對tarot 有好多好奇疑問
而當中一隻牌仔,牌底色係粉紅色,而圖中隻杯,杯中有個小朋友托住個頭好嚮往同enjoy 咁樣鮋,
呢隻牌出現於愛情的話,代表而家發生鮋係令你好回味,成日托住個頭唸番都好開心鮋……
我好想呢隻牌出現鰠自己度呢,Shirley 就話隻牌好靚~~~我要快d 影底隻牌先

朋友們對李清都好好
一個請佢食cake, 另一個請佢飲野,再一個買鰦隻piglet 俾佢
對比起來我地好似對佢好衰咁tim
passy 俾tissue 佢,我俾頂夾同面油紙,haha ~

今晚大家都好開心
尤其見到李清咁開心(因為準,同埋與被塔者有交流)
我都好開心