2004-03-19 18:50:00steLLa

考完中文

um~涯左幾日,終於考左中文咯
呢科錦ge野,足足溫左4日‧半,溫左16課..都唔夠考試..囉,好在break個陣睇番課以畫為喻,岩岩好。
問題係,我熟個d一課都冇出ga下!或者雞脾真係tip題啦,上年出左個d咩店舖,弔古,歸去來辭統統都冇....
哎呀..其實做閱讀理解應該做幾耐呢?miss lee就話半句鐘內做一篇ge....佢地就半個鐘做晒兩篇,我呢?今日用左成個鐘做囉!!!=.="
真係可以半個鐘內做晒兩篇?英文個d past paper都或者可以ge,中文我就實唔得啦,淨係寫字都己經慢過人....更何況仲要抄抄抄..都唔知寫幾多先中point。
個日listening,要人做d選擇取捨的工夫,咩叫做planning同management,搞到我地亂晒!!!今日個"為什麼"同"好處",同樣sai晒我d時間...
如果今次考得唔好,點算呢?張成積表好樣衰個喎...c橫遍野都不旦只,難保會多左幾D囉..呢幾日考個d科,我有期望gama~
下個星期考maths同chembio,maths都冇乜期望,需知道對我黎講讀amaths冇乜咁大不了,我d maths又唔會勁左ge...then chem同bio簡直就係坐以待斃,平時d ex都唔做ge,莫講話past paper。
又睇下會唔會一鋪番身~我想要番我d B囉...如果我有樣叫勤力的東東,i deserve the Bs la!!!!
呵..即管講住先,6個B~咪又係一樣去訓覺,就算涯倒我都唔會唔訓覺囉...真係好似佢地錦通頂咩..中文通左,um..佢地chem同bio都一定通姐。

今日作文真仆..唔識寫d字..d語文運用又用左足足一個鐘去做...中五同學畢業聚餐俾老師ge邀請信+課室守則;篇文又差d唔夠字,老吹~~~~~吹到離晒題
唔知吹d咩分數番黎呢?!今晚要做下maths咯..咪又仆直..maths真係唔想拎個c囉!
今次一定要above mean呀...........xbelow meanx