2003-05-24 14:26:45豪宅

事實中的幻覺, 偏偏是人們所相信的事實

有一日我家姐提出一個理論, 人根本就冇原因去生存, 因為生果陣同死果陣都係一樣, 就算你點做你都得到同一個結果.
我放棄去反駁, 因為我係理想主義既, 較為在乎過程多過結果.

第一, 人對人係會有影響既. 好簡單既一個問題(黎自"X"呢本漫畫既)---"人類殺左咁多昆蟲, 植物同動物. 點解又唔可以去殺人呢?"(一個聽落簡單兼可能有人會覺得係低能既問題....)









答案係"因為有人會傷心"(一個更加低能既答案.)


你做每一樣野, 諗既每一樣野, 講既每一樣野, 唔係你諗"我自己做既野我自己承擔咁簡單."好多野係會影響到人o架...同埋始終都會有人關心你做既野


第二.......
下次繼續....