2005-02-01 08:45:46強強

1/31

今天是親愛的禮拜一
真的很討厭Monday
每次就星期天都會有種小失落感
而且時間過的特別快XD
今天爹來叫我們起床
然後他一直跟我說"欸八點了啦"
我就 "..喔好啦"
(因為我還在矇矓狀態以為八點是七點- -")

總而言之今天planning的interview也沒這麼可怕
還很好玩勒XDDD我從來沒看過這麼不嚴肅的interviewer= =i'm seriously haha
ok~overall my interviewers gave me a GOOD instead haha>"<
and hey! we're doing archery for PE now!
which sucks cuz i aimed the target but in the end... none of them got a point- -"
whao~ in the end BAND:D
the most LOVELY class i've ever get :bigrazz
"look at your key signature Trombone!!!"
Mr. Hurst said- -"
yah and he yelled at all the trombone players for whole class!:D how nice can he be>3 然後阿trombone players都有一個field trip耶
免費的 到UBC去看加拿大最厲害的T-bone player=)

阿我今天真的睡過頭
反正..沒差:D

我心情好平靜:)


PIC:哈尼說這張很可愛

因為像是某種突變的生物= =