2008-03-19 01:21:41stacey

你給我的一巴掌

『一個完全了解你架人
完全知你有幾愛佢
但佢離開你
得兩個可能
case1 佢唔知你有幾鍾意佢
case2 佢根本完全不在乎你 即使你再傷心 亦唔會理你 你死你事
係個衰人
只想自已不理別人
stacey"你知唔知你講緊邊個呢?
stacey"你唔覺得你咁講佢我會唔高興ge 咩??^^
講緊d人唔想聽架野
stacey"咁如果佢同我解釋過呢?
費話
不過 你唔想面對
無人幫到你 』


我很累,很累
守候到連自己都絶望的地步,晚上就即時被哂甜蜜
我被哂到灼傷,怪他愛的不是我。

如果,如果,如果,我再捉緊不放手,你會大聲叫我離開嗎?

對於拉拉扯扯這種事
我一向是不歡迎的

可怕,這兩年以來,我等,再等..到前兩天
才告訴自己這比死刑更難受。

愛情的問題
痛過就算了
該清醒就清醒吧
早就累了還不放手,拖累的,是時間
我和的靈魂,阻礙我變得清澈
變得不堪入目,偏體鱗傷的。

我很小器,不想做朋友
也不想放棄誰和我的感情

只想飛行的過程中少一個包袱
自由自在去得到我想要的,

不必念掛
必要的離開
不必難受
必要的冷靜
不必哭泣
必要的舒坦

放開放開
我沒有放棄感情
我只是放棄愛情


回到這段對話開頭
我仍願意相信我隔離位是了解我的
他依舊是可以知道我的傻氣和小器

他,不想愛我
我,太想愛他

為難了我們
今天,結束吧

我會堅持堅持
不能堅持再找人給我第二巴掌^^""

上一篇:給.親愛的

下一篇:空心