2005-12-16 15:25:48SHAN

好涷呀...

真係好涷...
都唔知點解留係屋企都冇"家庭溫暖"...
仲涷過條街...
好離蒲...><

近排涷左...
又係度喪食喪食...
零節制...
哈哈...
一月一號死梗...

尋日發左一個唔好既夢...
一日既開始就打沉左我啦...
返到公司...
同Jeff講起...
佢話"更唔好既野都係現實試過啦,唔使佢理啦..."
又係喎...@@

好鐘意放左工同D同事係"巴黎"heir一番...
個度真係好舒服...
Sa姐都話我地變左好多...
一個月都飲唔到一次酒...
其實蒲邊度我都係跟大圍...
冇所謂啦...
如果有得揀...
我真係鍾意多姿多彩...

阿Ken終於都打番俾我啦...
哈...個個小器鬼咪又係要投降...
因為Christmas要我幫手嘛...
真係好耐都冇玩過啦...
仲講起偷走事件...

喂呀...
近期又有好多野都諗唔通...
但又未去到好煩既...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

我真係記得你生日架...
只不過真係就唔到時間之嘛...
咁多年好朋友...
以前D日子真係好開心...
唔知係我變左定你變左...
真係去唔番以前咁啦...><

可能回憶永遠都係美好...