2005-11-29 23:55:32SHAN

哎呀...

哎呀...
打唔到去訂飛...
唯有遲D去排隊啦...
但係得兩場...
好驚冇得睇...

今日返工...
Jessica又黑面啦...
佢真係好唔開心...
所以我都keep住同佢保持距離...
呢個係一個好好既方法...

晨早...
師兄過左黎搵我...
梗係啦...
我send左兩大段sms俾佢...
一講親佢女友...
真係好鬼火嘛...

佢簡直做左Citysuper既"少女殺手"...
都唔知係"桃花劫"定"桃花運"...
又唔知點解時下既女仔咁欣賞"史路比"...
真係想唔鬼理佢...

Brian黎左探我...
原來尋晚佢地由"食宵夜"變左"落Bar"...
好唔開心呀...
早知就出去啦...

又唔打番俾我話轉Planning...
擺明飲酒就岩我啦...
仲要唔講話有阿佳份...
人地好鬼掛住佢架嘛...
好憤怒呀...><

好快就收工啦...
係公司heir左陣...
再去左"Biotherm"同"DHC"出血...
一出糧就身痕...