2004-11-23 02:41:59SHAN

9/11

今朝好鬼眼訓...
話晒都只係訓左3個鐘...
而家見Fion仲多個自己D屋企人...
佢真係好似做左我個妹咁...
我都唔想佢失魂落魄咁既樣...


我地好期待期待今晚架...
因為放左工之後...
終於都唔使返工啦...
仲約埋Tanya子出黎...
Yeah...

食完飯...
Heir左陣...
我地四個Temp. Sales上左去Human Resources...
佢地攪左個Orientation...
仲參觀左直昇機場,Felix同一D房等等...
真係勁靚同勁正...
最High都係上左去直昇機場...
個view冇得彈...
而Felix個廁所同個mini disco都正爆...
得閒一定要去威下...

放左工...
收到Tanya個電話...
佢話有D突發野...
出唔到黎...

得番我同Fion...
不過都好興奮...
好似好耐冇行過街...
成日都要返工...

係Muji...
再見唔到魚仔FISH...
但仍然見到阿"高瘦男人"...

之後上左去大IT...
真係好神奇架...
我地係短短三分鐘...
見到陳法容...李澯森...朱茵...同梁小冰...
好爆笑...
如果唔係佢地分開行...
真係以為拍緊戲架...

最後過左去"仙x岩"食野...
Heir多一陣就閃身回家啦...