2004-11-23 01:53:12SHAN

7/11

今朝一起身...
好累好累呀...
媽咪一而再咁同我講...
快D quit左Starbucks份工...
佢話連Part Time都唔好做...



唉...咁即係點呀...
初時又係佢叫我自己決定...
而家又...

個個都叫我唔好做...
又唔同我諗下...
站在我既立場...
如果我quit...
就好似玩阿Ken咁...
我唔想冇左呢個朋友...

自己決定親既野都好似冇人撐...
"叮"一聲...
發覺好多野都係時候要解決...
再咁落去只會令自己越來越死...
好煩...

食飯個陣...
係半島canteen撞到舅父...
佢媽咪同一陣線....
同以前揀"IVE"定"樹仁"一樣...
全部都迫我聽佢地講...
冇人幫我諗下...
好唔開心...
最後都唯有決定要quit啦...

跟住又要煩點樣同阿Ken講...
放左工...
同Virgin傾電話個陣...
竟然俾我見到Calvin...(即係人地個cheap精)
而我同Virgin既第一個反應係...
佢仲未死...哈哈哈...

過左去馬會...
見到Ken同Jerry...
陪佢地買完野之後...
落左樓下同Ken傾計...
最後用左自己個版本同佢講...
即係原原本本講...
冇提到佢地之前教我既"屋企人"..."健康...等等

阿Ken果然對我超好...
超體諒...
為左我...將下星期個更表大調動...
最後拍板轉職為Part Time...

返到屋企...
同Bo, Gloria, Ben傾完一大輪電話就訓啦...
搵晒所有好朋友...
好warm...好開心...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

得知真相之後...
一D搵佢既衝動都冇...
只係想避開佢...

發覺有人講大話...
好唔鍾意...
最憎人呃我同利用我...