2004-11-09 02:02:52SHAN

3/11

今日起身...
其實都唔係眼訓...
只係好累...
真係唔想返兩份工...
真係好矛盾...


如果係以前...我都可能會頂...
但係而家D家人都變晒啦...
好彩今個星期仲可以同Jerry拍更...
冇咁悶...
不過我真係好驚拍佢...
因為佢一定會對我不滿...
又唔俾人喪...又唔俾人heir...
好多要求...
咁我真係好累嘛...
由朝踏到晚...
Heir住做唔代表唔使做...

今日返半島boutique...
終於都見到另外一個Temp Sales---Kate...
佢多數都會係Landmark間鋪...
唔係成日見到佢...

同Fion講左好多佢同自己既感情問題...
最攪笑既係...
佢竟然問阿健係邊個...
仲話我收收埋埋...古古惑惑...

係鋪頭見到滕原紀香呀...
D皮膚真係好靚好白...
不過佢胸就...
一個英文字..."THE"...
(師兄教架...)

放左工...
過左Starbucks...
訓左一陣...
就同左Jerry,Barry,Ben落左basement食煙...

之後仲見到阿Ken...
佢去完泰國返黎啦...
一見面...
又係咁串我...
不過唔緊要啦...
我知佢係玩下...
而且D對白成日都好精境...
好得意...

收完個pastry...
入backroom休息既時候...
有個突如其來既"不詳"call...
原來係小高...Gloria...
好彩o岩o岩拎住個電話...
聽到佢把聲...
真係好開心好開心...
好掛住佢...好掛住佢...
當我好煩既時候...
可以同佢分擔...
好warm...好感動呀...
完全唔識形容...

不過又講到喊晒啦...
Sorry...
我真係唔想你/你地係遠方擔心我...
可惜我一D都唔堅強...
唔知自己想點...
好憎自己...

但...
放心喎...俾D時間我...
我會學...
起碼唔可以咁依賴啦...
都係個句啦...
希望好快就冇事...

同Jerry搭小巴落左葵芳...
一齊帶完阿Bobby落街...
正衰狗...好白厭...
之後去左打冷...
傾左好多野...
俾我expect既多好多...
雖然唔知係真定假...又成日整鬼我喎...
但佢肯同我講...
我已經好開心啦...

而我都講左好多我既感覺加睇法俾佢聽...
佢肯聽我講...
我都好開心...
希望我地永遠都會係好好既朋友啦...
(雖然對佢黎講可能係好難...
如無意外...我都會盡力維繫...
除非...佢做左D野迫我疏離佢啦...
有時...我真係會言出必行...
學"律政新人王...阿""Ling Ling"話齋...
"有D野過唔到自己就係過唔到...")

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

順帶一提...
"殺手"可以已經俾人暗殺左啦...