2004-11-09 01:49:10SHAN

2/11

今日八點就起左身...
返九點半呀...
一諗起今日要成點先放工...
真係有D想死既感覺...
到而家都唔知自己當初既決定o岩唔o岩...


同Fion傾左好多野呀...
仲俾我知道左個秘密添...
今日除左Pack糖之外...
仲教左我砌朱古力...
將D朱古力砌到好似金字塔...
好快就上手啦我...好叻...

放左工...
就行過去Starbucks啦...
好累好眼訓...

負責收Bar...
聰哥都算唔話得架啦...
對我好好...
全晚都俾我heir...
仲係咁入backroom幫佢整野...
嘻嘻...

結果12:45pm先收完...
不過Kalla同Jerry都未得...
橫惦都趕唔到地鐵...
唯有等埋佢地啦...
之後同和仔搭左N241落葵芳...
一人買左支"百威"...
係7仔門口吹水...
(連我自己都覺得自己變態...
第二日要返早...都仲癲...)


近期成日俾人玩電話...
好多唔出聲既"無法識別"...