2004-11-09 01:31:18SHAN

1/11

今日七點半就起左身...
第一日返工...好緊張...
化好妝就拿拿臨出門口...
架地鐵去到旺角...
FiON就打俾我啦...
佢已經到左中間道...

之後佢等埋我就一齊上去人事部...
簽埋份CONTRACT...
影完員工證...
落到鋪已經十點啦...

好彩有Fion陪我...
都幾開心架...
冇咁悶...

D人都好似幾nice...
不過另一個Temp Sales---Fanny...
早我地一星期返工...
D態度真係串都爆...
好討厭...><

全日都係做一些packing既工作...
估唔到...入面買既野...
差唔多每一樣都係經人手...
由磅重到入盒...結蝴蝶...打印...貼ingredient...date dot...
好離譜...
唔通Home Made既野會正D...

Phoebe同Rosa黎探我地...
差D俾佢地嚇親...
佢地目的係話我知...我今晚唔使返工...
Oh...

話咁快就放工啦...
同Fion行左過去"老家"...
陪Jerry食飯...
Heir左陣就走啦...