2004-11-30 12:28:51小恩

主啊!謝謝你~~~

今天是11月30日,是我鋼琴人生的開始?還是結束?

雖然覺得今次的琴試都考得唔好,第一,唔在狀態(九點考);第二,衰緊張;第三,冇自信,結果....唉~~~~

以前考完琴試....都會大哭一場,因為感覺到自己考得唔好;
但今天,我一滴淚也沒流出來,並不是因為我考得好;
而是,灰到連淚也沒有!!


不過,今天仍要感謝神!
第一,感謝祂給我有好好既男朋友仔,你d笑話真係幾好笑架!
第二,感謝祂給我有好好既姊妹→沛瀅,你send黎既訊息,大大減少了我的緊張程
度,我覺得今次考試比之前沒有咁緊張了~~~
第三,感謝主給我一個好的考官,雖然係鬼婆,但佢都幾nice...仲比好多機會我再
黎過~~~
第四,感謝主給我有一個好好按的琴,唔鬆也唔實,隻手可以減輕下痛楚~~~
第五,感謝主!因為縱然我合唔合格,主你都比機會我去事奉你,你也不是用這些
東西衡量我的價值!!甚願主你繼續使用!!


我學琴的使命感番黎了~~~我.....討厭考試!常把我的焦點放錯了~~~

希望繼續彈d好歌,再獻給你~~~!!