2004-11-22 23:57:52小恩

我畢業啦~~

今天係我人生既大日子....因為我終於畢業了~!不過得件袍著咋...冇帽帶

唔緊要~~過多兩年就有得帶架啦~~哈哈...
今次當係預演畢業一次~~吸收經驗就唔駛到時就"尼hea"

雖然證書畢業...但都見番好多同學仔...好開心啊!大家都好似好耐冇見了
唔知佢地有冇比小朋友吹殘了呢?哈哈~~~

竟然收到兩紮花花~~~係丫ray送同丫媽送~~好靚靚丫~~~!

謝謝lesley的出席與幫忙~~~我丫媽同我講....你成日都會係我既大日子幫手.....哈哈...佢都認得你了...!謝謝你~~~收買婆婆

也謝謝子健與沛瀅的來臨啊!還影了很多相相,哈哈...多得我個好組員好團長小健

雖然你沒有出席~~但我知道你的心意了!!

我隻腳...半死狀態~~~好累~~但我好開心...因為...哈哈....

今日多人讚了自己→靚靚