2004-10-11 11:48:54小恩

浪茄之第三天

今朝一早醒來,發覺個頸位勁痛,尋日真係訓得唔好了,因為個枕頭成日走來走去..要起身搵番個枕頭...唉!!!!而且越訓越逼,也越訓越凍....我張被都唔知去左邊....點知摸黑搶左羊羊張被....哈哈....~~

食完早餐之後就去執行李,跟住就要係個村入面執一d值得留念既野,仲要諗下未來日子裏面事奉的路向~~~

結果我執左一舊好圓滑既石頭、三葉草、亂草一條、一個貝殼、一條唔知係咩同埋一條刺人很痛的唔知咩野~~~

跟住又分享下自己事奉之路,也把他摺成飛機,飛去~~~跟住又要合力將佢地執番..
哈哈~~~大家都好有團隊精神丫~~~

11點15分崇拜了~~與他們一起崇拜感覺得突別,雖然佢地以前係吸毒,但我們都一起去敬拜神,我地好像一班既罪人一樣,冇分彼此,在神眼中冇分大罪或小罪,原來我們也是罪人啊!沒有分別的~~~不過很快我就好想訓覺了~~~

食完午餐就遊下個村一次,面對將要走了,心內有點不捨得(真的~~),覺得佢地弟兄都幾慘,要孤身一個係哩度戒毒,工作還要種菜種花除草搬木等~~~雖然我地同弟兄接觸都唔多,但已經覺得佢地好nice了

揹著很重的行李行上山,個沙灘顯然又靚左好多,水更清~~~
不過很快大豬已經唔舒服了,好彩佢都冇咩事,好快就行出去搭車了~~