2004-10-06 12:37:59小恩

浪茄之第二天

在寒冷的天氣下終於等待到六點既敲鐘聲~~大家都未試過想咁早起身,又想早d天光既感覺~~

昨天真的訓得唔係咁好,大家一訓在地上不夠幾分鐘,耳邊傳來「咕嚕咕嚕」的鼻寒聲,我眼望穎珊,不其然想起是"他"~~~哈哈~~

一覺醒來,彷如自己已踏入冬天了,可是我們的衣服還未乾透,我便並刻穿起兩件衫+一件如紙般薄的褸去刷牙了,大豬仲勁,還走去洗頭哩!!

跟住吃了很好味+熱呼呼的白粥,加上好脆的花生同埋炸菜,真是溫暖!我一口氣地吃了三碗,身體已冇咁冷了~~感謝主!

之後係工作既時間,體驗下弟兄平日會做d咩,我們一team人就去除草,除左都成兩個鐘架~~~唔算辛苦既...哈哈!跟住就摘左人地種既橙添~~

做完野又去退修既時間,諗番尋日要諗既野,今次我終於可以安靜下來,因為我寫了一封信給他,盼望我的心結能解開,放低自己啦~~~

又到食飯時間,今之輪到我地洗碗了,當然我就梗係冇出手啦~~~因為看來大家都好似爭住去做,也好積極咁~~~不過就洗得慢d,連弟兄佢地都話我地咁洗就有排洗了

下午有些勞力上的活動,就係完成d task~~
木槫過河、死亡按制、安全運水、迷宮電網

死亡按制~~當中要多謝嘉華既頭髮啊!!這個環節令我對組員信心大了
迷宮電網~~自己好像在抹地,十分dirty!

跟住分享下,然後大家到沙灘繼續分享昨天退修的資料,我也不知道自己講什麼了,我只記得我原來好少獨處安靜,或者我還未敢去面對自己,缺乏安全感啦~~~也發覺自己原來都唔係咁愛神,咁渴慕見神架咋....死啦~~要好好反省了!

分享完就係沙灘玩下,估唔到"白白淨"都會同丫pat+嘉華佢地玩沙....哈哈...
面對住咁靚既沙灘,我就想訓覺了....於是沛瀅就借左佢隻腳比我訓啦~~
點知勁大風,d風吹到我耳仔都入晒沙,加埋嘉華果d惡作劇,我全身就好似比沙攻佔一樣,救命!跟住輪到沛瀅訓了,我提議不如拿那爛帳篷置住訓丫~~~

點知~~~~唉!發生一件好攪笑既事~~~超級攪笑....嘩哈哈....險些就被風吹我落水
哈哈....大豬同沛瀅仲見死不救...可惡~~周姑娘就黎遲一步~~可惜可惜~~真係唔該晒丫pat同嘉華幫我"狂奔"~~~哈哈

晚上又有精彩的節目~~夜行~~~

這次夜行令我好難忘,因為真係好驚同好緊張,要自己一個人蒙住眼行入樹林入面,好驚丫~~~仲要比d野刺親,好鬼痛!但好像感到神同我一齊行咁,所以越行就冇咁驚~~不過搵繩都繩左好耐,有點想放棄哩!到了終點,一除眼罩,漆黑一片,也唔知自己行左去邊,跟住拿了退修資料自己行去沙灘安靜,嘩!未見過個沙灘原來可以咁黑,心不寒而慄~~~好驚添~~~冇了月光真係好黑暗架~~~

感謝主!比我同穎珊可以係九點半未熄燈前沖涼,仲有熱水添~~~