2004-09-30 13:22:44小恩

煩惱的中秋節

今個中秋節終於唔駛一個人對住屋企人過啦~~回想前果幾年,雖然中秋節係人月兩團圓既節日,但我並沒有這樣的開心與心情,還記得次次去黃金海岸,都大為矛盾與唔開心,因為去既人令我想起自己那麼孤獨(爸媽、哥與哥gf、表哥與表哥gf、舅父與舅母),幸好今年終於一洗前哀,唔駛再一個人過啦~~~

今個中秋節,有很多團友仔陪我,也有男朋友仔陪我丫~~心情十分開心,可是有一兩件事令我十分煩惱及掃興

1.好兄弟有異性冇人性~~~莫視我們三個女仔的辛苦
2.冷漠無情、態度勁差的弟兄

雖然中秋節是一個開心的節日,但我心仍是嬲惱~~
到現在我還未平伏,未接受到他原來拍拖後是這樣的人~~~唔想同佢講野了

多謝你送給我的白兔燈籠,多謝你帶給我幸福~~
多謝神給我咁多好的弟兄姊妹,讓我開心地過了我的中秋節啊!

月光份外皎潔、月亮反映了我的心情
今次真係人月兩團圓了~~~