2006-03-23 01:23:54Sophie

so kiss me


Kiss me

作詞:Matt Slocum 
作曲:Matt Slocum
演唱:Sixpence none the richer


Kiss me out of the bearded barley
Nightly , beside the green , green grass
Swing , swing , swing the spinning step
You wear those shoes and I will wear that dress

Oh ~ ~ kiss me beneath the milky twilight
Lead me , out on the moonlit floor
Lift up your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon’s sparkling
So kiss me

Kiss me , down by the broken tree house
Swing me , upon it’s hanging tire
Bring , bring , bring your flowered hat
We’ll take the trail marked on your father’s map

從大麥田裡走出來吻我
每個夜晚 青草地旁
搖擺 搖擺 搖擺迴旋的舞步
你穿上那雙鞋而我將穿上那衣裳

喔 在乳白色的薄霧下吻我
帶領我到月光下
揚起你的手
讓樂團開始演奏 讓螢火蟲起舞
銀色月光正閃耀著
吻我吧

在破舊的樹屋下吻我
搖擺樹下懸吊輪胎作成的鞦韆
帶著 帶著 帶著你的花帽子
我們將踏上你父親在地圖上標記的小徑

喔 在乳白色的薄霧下吻我
帶領我到月光下
揚起你的手
讓樂團開始演奏 讓螢火蟲起舞
銀色月光正閃耀著
吻我吧



這首歌是電影”窈窕美眉” (she’s all that) 的主題曲 , 輕快動聽 , 當年還被英國愛德華王子指定為婚禮歌曲呢!

上一篇:信賴

下一篇: