2006-08-18 23:21:35番茄不加牛肉麵

Now You Know

這首歌是我本人現在非常非常喜歡的一首歌!!

歌詞.歌曲都讓我很感動...

要的話---

有我即時的人可以直接我要

沒有我即時的人可以在留言版留下您的信箱

我個人強力推薦!!

雖然不是新歌

但真的很棒!!

=====================================================================

Now You Know Hilary Duff(希拉蕊)

你終於知道了

In these eyes

這對雙眼

More than words

勝過千言萬語

More than anything that I’ve spoken

勝過於我所說過的任何一句話

As the skies turned to gray

當天空漸漸灰暗

My heart’s just about to crack open

我的心就要裂開了

So the story goes

故事就是從此時開始

There something you should know

有件事我必須讓你知道

Before I walk away

在我走之前

and I blow the ending

與吹動結局前

[Chorus]

I never wanna be without you

我永遠不想與你分離

Oh no, here I go

喔不, 我開始了

Now you know

你現在終於知道了

What I feel about you

我對於你的感受

there’s no running

沒有辦法逃跑

I must have been wrong to doubt you (You)

懷疑你是我錯了

Oh no

喔不

There I go

我開始了

No control

無法控制

And I fallen

然後我墜下

So now you know

所以你終於知道了



Feel so light

感覺那麼的清

Craving oxygen

渴望氧氣

All this truth’s left me empty

所有的實話將我掏空

Will you run

你會逃跑嗎

Can you handle it

你可以接受嗎

Cause I need you to tell me

因為我需要你告訴我

Maybe this is bold

或許這很英勇

But I hoping you stay for the happy ending

但我希望你能為了美好的結局而留下來

[Chorus]

No I won look back

不 我不會回頭

When I tell you what I think about you

當我告訴你我對你的看法

No I won look back

不 我不會回頭

When I tell you what I think about you

當我告訴你我對你的看法

So the story goes

因此故事展開了

Yeah



You already know

你已經知道了

So don be a fool

所以別當傻瓜

And go spoil the ending

然後破壞最後的結局

[Chorus]

[Chorus- Repeat twice]

=====================================================================

(↑翻譯:知識+的某位大大)

(上圖是這首歌所屬的原聲帶)