2004-09-29 13:04:40★ 白 痴 甩 ﹏

便服日@ 中秋

怪獸丫::: last night唔好意c丫…
我唔知醒噢>3<
今朝番學,,,! 便服日呀~~>v<
本來約左人拎袋架,,點知我又唔記得左o係邊等喎,,去到元朗P等左好耐冇人就打算行番學啦~跟住先記得約左o係後門等= =
算啦都唔見人嚕~~~番到去,,rollcall冇野講好鬼毛聊 .. 第1堂係mr tam堂,,haha 有聽書不過o係度影相 + 對住張相畫番出黎,,,,d眼耳口鼻
好核凸…其他都好似好令呀~~~>3<”
呀sir問我地明唔明喎,,,d人冇反應~~我大巨大地聲咁講左句”yes我明呀”咁樣,,,,呀sir話我good喎有反應喎~~呵呵呵~~!!! 我好勁丫! 其實我係明明地架咋嘻嘻!!!!
then 上瘦陳堂,,又係maths 冇聽書呀完全! 繼續畫相,,比呀sir揭發左= =
佢話 “ 你好得閒牙?”
哇哈哈我想答係架~~!>v< 不過我係好學生黎架我唔駁咀架~~yeah~
之後扮留心lor,,>v<
小息好似,,,,冇做過野~~~then 一堂history
毛啦啦叫人dictation~好彩冇叫到我出去姐~
我cheat呀..=v= 佢話唔比open book
我就攝左張ws o係個file度,,一樣睇到~我好醒目! Yeah = = “
跟住佢又唔叫我出去presentation喎~~
我搵左好耐架!!>< 打死佢!!!!
跟住一堂eng,,haha miss張著住冇我size ge nike 粉紫色鞋!! ./. 我唔信我隻腳細唔過佢喎!
點解咁架!!!! 不過唔親佢 == 佢太,,咩lor 扮pink lady… 哇卡*作文呀~好留心呀! 
小息then 2堂is,, haha 調位~我調左去group 8~
leader係loretta`>v< 好好人~成日叫我sophia姐姐 =v= then有皇上~timtim 仲有梁永鋒丫~
我地呢組好熱鬧丫~有5個人呀~>v<
then 做experiment~~幾好玩!期間係咁電話嚮!
好驚~~震到我忍唔住聽左話淨間打比佢~~
但係我唔知果個電話係咩人黎架~~>v<
放lunch~~~拎袋比婁屌個fd~~
haha 唔知佢咩樣,,,係咁打比佢,,,原來佢企左o係度好耐=v= 唔好意c~ 之後番學校食野```
then打左陣籃球~~打打下又去左嘉欣度打排波~~班form one都勁喎~~勁過我丫哈哈~~
發覺自己都唔係好屎姐~~>v< 未死得晒!
之後就上番課室點名~~then中文堂x2~
呀sir請食金沙…係課室食添~~>v<
上堂都幾好丫~~~我有留心的~~!!!
呀sir問我地o係咩情況下用到”呆若木雞”個字~
林柏岐話…李sir上上下堂因為個胸大得齋件3爆左~我地呆若木雞~~~wahhaha! 笑死!
放學~~~番屋企喇,,,同grace走丫`~>v< 勁講非….條利長左添~~嘻~~^0^
番到屋企…ONLINE,,汁野食野換3落屯門~
食飯呀~~~~同家姐行左陣~~wahaha 睇岩左好多野,,,但係冇晒$喇~~>< 要草$買patrick cox銀包!!! >< 今日睇到個beams boy好平…稔緊係咪假ge… haha 家姐都話似喎~~
之後媽媽催喇,.,,飛去park lane食飯~~~~
我個電話mami又話打唔通喎,,,,爆左分鐘會打唔通架??我都唔知點解唔通,,>< 快d換電話啦><
mami唔肯~冇計!
食到我飽死左~~= = 10個人食好多野…
我食左好多燒豬飲左2碗翅..食左好多魚好多菜好多雞好多龍蝦好多cheese麵好多海鮮卷食死我= =”””我唔係大食積…
不過最尾忍唔住食左好多甜品丫! >3<
2碗楊枝金露…haha我仲好埋2老闆添!
食左2件椰汁糕~2見西米糕…西瓜啦又有,,,
仲有,,,唔記得左叫咩啦,,,紫色+白色ge糕~~
肥死喇今舖~~>v<
稔住去買燈籠架>< 稔住天橋有好多啦..
點知比人掃晒喎>< 買唔到呀>< 唔開心!
番天水圍….番屋企換3先,,,再拎波去pump氣~
再去搵豪c呀哥仲有jenny丫~~>v<
玩玩下joelam都黎埋
玩啦,,,,玩數字波~~~爆十好鬼茅~~一路叫停佢一路走喎~~>c< 食屎屎
之後jenny衰左3獲…我地叫佢問d細路這candles~~ then 豪c一野打左個波上頂汁唔到~~勁高>< 我親愛的排波丫~~!! Then佢地問人借梯~我同jenny睇袋…suddenly好多…..人
話唔知咩咩咩咁…即刻閃~~天水圍真係好雜..
去ok飲野~買左罐jolly shandy飲~~哇哈哈
依排好鐘意飲~~! Then 又偷左豪c個銀包買啤牌同買左筒螢光棒~~~ 去到搵左個dne坐低左玩左陣啤牌…就黎比人撩…走左喇又,,,好鬼雜
好驚好驚添~~~ 之後又去左第2度玩喇~
鋤d~ >v< win過一舖咋~
玩7級豬,,,全部係得我冇豬咋~好叻!
豪c同爆十真係2兄弟~都係,,,咁慢
玩掌門人個”唔係呀嘛咁鬼易”果個野~~講artist名~~ 爆十講 “唔係呀嘛咁鬼野william hung 鍾家豪 浩c ..” 笑到我….
傾計,,我問豪c做咩退團…佢話因為我喎~~
我都想知點解,,,,佢話我under佢,,,佢走比位我上…係咪丫…??
之後12點半就走左喇><
番到屋企online~ 洗白白~打日記~~~


哇哈哈 大家知唔知張相隔離果個邊個黎架呢~~>v<


** 聽日呀呀呀呀呀呀呀 >3<"