2004-07-29 23:04:27soni

my 缺點 ( 自圓其說篇 )

我諗, 要講缺點, 真係講成日都講唔完
但係點解d人唔可以掉返轉頭諗下, 將缺點變做優點呢?

缺點一~~懶
呢個係我最大大既缺點
有好多野拖下拖下就唔記得左去做
但係換去另外一個角度睇, 呢個可以係我既優點
就係因為我既性格係咁, 所以成日都好悠閒, 少d壓力
人最長命咪又係得果幾十年...
我有時會覺得只要學到"o岩使"既野就得
好似而家學既n咁多種chemicals, 或者係有用我未睇到啦
而家我真係覺得除左係d產品標籤上面有時見到呢d名之外, 係無咩用既~
如果成日將自己迫住迫住唔識放鬆下, 對身體唔好架嘛~^ ^
所以懶下都無妨既

缺點二~~唔出聲
唔通講得多野就係好? i dun think so~
真心話話到明係真心既, 又何必一定要講出黎呢
好既講出黎當然無妨, 但若果係唔好既就講多錯多啦
另外我都唔覺自己諗咩講出黎就係好
一來唔知對象係邊個,
明明係祕密, 講出黎就一d都唔祕lu~
話唔定仲會同你宣揚開去
二來講左出黎都未必好受,
提心吊膽之餘仲可能一d幫助都無, 又唔係社工~
so~我都係覺得我只係算係少說話, 多做事, 但唔係自閉囉~

( to be continue )