2008-02-19 01:15:19prettyboy!泡

Anyone of Us”....

I’ve been letting you down, down 我讓妳失望了

Girl I know I’ve been such a fool 我知道自己實在太傻

Giving in to temptation 一時的情不自禁

When I should’ve played it cool   讓冷靜消失無蹤

The situation got out of hand    如今弄到無法收拾

I hope you understand       我只求妳能諒解



[Chorus]

It can happen to..         這種事可能發生在

Anyone of us, anyone you think of  任何人身上所有妳想得到的人

Anyone can fall           每個人都會犯錯

Anyone can hurt someone they love 每個人都可能讓愛人心痛

Hearts will break 我的心快碎了

’Cause I made a stupid mistake 因為我犯了愚蠢的錯

It can happen to.. 這種事可能發生在

Anyone of us, say you will forgive me任何人身上說妳會原諒我吧

Anyone can fail 每個人都可能失控

Say you will believe me 說妳會相信我吧

I can’t take my heart will break 無法忍受我的心就要碎了

’Cause I made a stupid mistake 只因為我犯了一個愚蠢的錯

A stupid mistake 一個愚蠢的錯



She was kind of exciting 那天她看起來很興奮

A little crazy I should’ve known 我早該知道她有點瘋狂

She must have altered my senses 一定是她影響了我的判斷力

’Cause I offered to walk her home  因為我竟然提議陪她走路回家

The situation got out of hand    情況就這麼失控了

I hope you understand       我希望妳能諒解



[Chorus]



A stupid mistake          這只是個愚蠢的錯

she means nothing to me      她對我沒有任何意義

(nothing to me)          (沒有任何意義)

I swear every word is true      我發誓句句屬實

don’t wanna lose you         我不想失去妳