2004-05-29 15:15:28PlUs2@GeRrIe

Today is the last day for School! >.<

好唔捨得呀!雖然讀wash 吾係好耐,但係都有d 朋友仔咁...其實係因為我好想繼續過高中ge 生活呀,原來返學真係好開心架!下年就無啦...今日最忙係影相同sign year book~~~又要羅走晒locker d 野!令到我成隻野咁....唉!嗯!如果正係講,我係us 讀high school 有乜刻骨銘心...1.Mission high d free lunch 好難食,2. wash d 食蕉好乞人憎,尤係個0個死黑婆!3.返學好鬼遠,搭親車都一定訓著!頂!4.cut 堂去食野好方便!哈哈!一出去行兩三blocks就有野食!yeah!
最唔開心係吾見左張相呀!無得再買la...吾濟呀!!今年個本死人year book 又核突喎..吾彩色都算la!d 野又吾齊,九吾搭八!頂!算!畢到業係我最開心ge 事!yeah!過多幾日就去畢業典禮la,好開心好興奮!跟住就返黎澳門啦,到時一定要行街街去玩!仲有呀!我就黎生日la,記得送野俾我呀(to 某某人...)!