2004-05-15 10:42:00PlUs2@GeRrIe

新聞台又開番啦~~~~

唉!等左幾日終於開番啦!首先梗係要同一個好朋友講聲對吾住la...因為今次我真係激嬲佢,經過今次我仲知道原來你係一直咁睇我,我真係有d 失望同好吾開心!我吾知點做先為知好朋友,但係我吾想令你再次誤會我!女仔朋友真係吾多,我吾想我一生之中,女仔ge frd 一個一個咁離開我,之前我己經失去一個好好ge 心交!我吾想再次失去另外一個好知己!以後如果你有乜吾開心或者不滿,不防直接講,我吾想大家係到估估下!每個人都有缺點,我都有,我從來都無埋怨過去遷就任何一個人,何況係你!你為我付出我係知架,但係你又有無想過我為你付出ge 野,有時吾開心個陣應該諗開心ge 野,雖然我知道好難做!我自己都未必做到,但係我吾想見到你日日都黑晒口面咁!我吾係吾在乎你,而係我吾知點樣去關心同了解你!我對人好吾係出係表面,咁樣亦都吾代表我吾珍惜你!俾d 信心自己亦都俾d 信心我,我一定會做一個好好ge知己,每日都同你分享憂興喜,傾聽你ge 心事,安慰同支持你!