2004-05-03 12:07:00PlUs2@GeRrIe

※I need to say Bye with you!※

我今日做左一個對我黎講好重要ge決定!一年ge 感情真係吾易得到,但係我同你一年間係咪真係有真感情?其實我拍拖真係好簡單,吾需要日日見!但係至少我想你每一日都會關心下我,分分秒秒都掛住我諗起我,起碼你要俾我覺得你鐘意我呀!我每個frd 都話我花心,換仔換得快!你問我係吾係,我可以答你『係』!不過岩吾晒...我好怕孤獨,好想有個人會錫我同關心我!所以我身邊一定會一個人陪著我,而家我有一個好朋友(肥婆)成日陪我!陪我癲陪我玩!我吾知係你心目中我係咪你ge 真心朋友,但係我可以話你知!你係我黎左美國第一個好朋友亦都係我最珍惜ge好朋友!以前我曾經失去左一個好朋友,我吾想再無左一個好朋友!我女仔frd 真係少知有少,想知點解?問下『浸信』d八婆咪知咯!仲吾明呀!咁你真係要黎問下我啦!哈哈!

※le 首歌我成日掛係口邊,到左le一刻le 首歌己經吾再屬於我同你!※
※因為我同你ge 關係己經返回普通朋友!※

再見了"我的寵愛" 誰願接受這種意外
你讚我天生可愛 不願看著我離開
同伴也話我傻 喜歡受挫 寧願情敵在傷我

人天生根本都不可以愛死身邊的一個
怎奈你最夠刺激我 凡事也治到倒我
幾多黑心的教唆 我亦捱得過
來煽風來點火 就擊倒我麼

誰戀愛就多障礙 死性我不想改
如我沒有你的愛 我沒法活得來
情人的存在 是我從來都志在
難在我拱手讓愛