2004-04-30 14:51:00PlUs2@GeRrIe

※愛情篇 volume 1※

嗯!今日呢~我又吾知醒返學啦.....哈哈!又cut 左一堂~~不過好好采個teacher今日無返!我知道《好運》吾係時時有,所以我應該好好珍惜!無論係學業定係愛情!我都會好好爭取!今朝俾媽咪鬧,本來好吾開心,但係返到學校又無事!原來d 人所講"吾試過苦又點知甜ge滋味",喊完再笑個仲感覺好﹝舒服﹞!好耐好耐都無試過咁舒服,雖然有好多事都係解決,但係我知道每個人都要搵一個私人空間俾自己透透氣!我已經搵到la!
不如又入番正題啦~~~對我黎講愛情好重要!我ge 戀愛史,好醜講句『我自己都吾可以一段段清清楚楚咁講,不過開心同吾開心ge事我都會記係個腦到!』以前曾經諗過,係咪用一段新ge 感情就可以代替舊個段感情!可能好多人都講過le 番安慰ge說話"第時你識到第二個仲好ge,你就吾會記得而家le 個架la!"嗯!吾係絕對0岩亦都吾係絕對錯!每個人有吾同ge睇法,而我就嘗試無數咁多次!我發覺係錯ge,發生左ge事永遠都會係事實,以前每一段ge 愛情永遠都會記得,永遠都會留係個心度!人真係得意,越係鐘意就越係吾著緊,『吾失去過又點會珍惜』le句說話我都有諗過,不過我仲未真真正正咁去體會過!當然我做過好多我自己好後悔ge 事,亦都失去過對我黎講好重要ge 愛人!不過我知道一切都過去lu....預期話用新ge 代替舊倒不如話【除舊迎新】!預期拖拖拉拉倒不如【一刀兩斷】!好好咁去結束,咁先會好ge 開始!
愛情史我諗我d 朋友就無興趣聽la,我d fans 屎仔可能會有d 興趣ge!哈!哈!希望仲有少少fan屎 迷係我裙下la......有興趣ge人留言話我知,到時咪講下故仔囉!haha!!yeah!