2004-04-27 15:24:00PlUs2@GeRrIe

我ge 新聞台開張日!!!

今日係第一日開台!請多多指教!不過都吾知有乜好寫~不過乜都寫下la~~吾係第時失憶都吾知點算好...可能死左之後都會有人知道我ge 野!!!!黎左美國咁耐,原來自己不知不覺間過緊新生活!雖然無左一班好朋友係我身邊,但係我會努力讀完~早d 讀書返黎搵你地!你地吾准吾記得我架!!!
My BeStFrIeNd LiSt《排名不分先後》→靜儀,阿聰,密實滎,維維,肥君(豬媽),輝(HK),Tony 曹,阿胡,Niko.......
《想找回的老朋友》失去聯絡...→li yan mei,Eric,肥南,阿k,楊永健,阿珩....
《我曾愛過的人》難忘的...→Tony 梁,Ken,倫,正,阿賢,霖.....
《傷透我心的人》→雞勝,Jose...
《最乞人憎同好x 煩的人》最好係條街吾會撞到你→腐爛媚,Andy(Open Chan),Skye Lui......."^=^希望將來會有所改善!!"
仲有我係cdsj 同浸信ge 同學仔,而家讀緊WASH house ge 人la!其實我個人都算怪, 有朋友我都己經好開心!不過我梗係想有多d frd la!hehe~~加油努力!+2搵到人食!哈!哈!