2004-03-15 16:00:06卓瑩

病左左

病左左,好好慘慘慘
呢幾日係咁飲良茶
點之都係好痕
隻手and條頸又痕又朣
好可佈佈
跟住去左see 中醫
個個中醫話
我好熱氣
咁住問我怕唔怕苦
我心諗
苦都冇計
再唔好就死得
點之佢竟然話會肚瀉
瀉左就好…..
可佈
我好驚佢係d庸醫
陣間醫鬼死我點算
跟住d藥果然好苦
之後肚瀉………
好辛苦……..
都話個位風水唔好~
你see,中哂
呢幾日,激死me
個班主任調d男仔,唔調me
可惡!!!!!
跟住班主任叫我and另一位同學找份中文閱讀報告俾佢
俾佢參加乜閱讀報告比賽
唔係呀化
死得~我都唔知擺左係邊
我屋企見鬼咁亂
點抄
仲好似扔掉左…….
終於費左九牛二虎之力先找出來………
好慘
係la,前幾日當值時
同d f.1走佬,俾人捉到
當場斷正
「嘩,乜唔係4點30分走得」
跟住郭sir奸笑咁say:排埋d書~
點之,上到去d書車d書空空如也
仲叫埋排埋自已個架
嘩,真係排到天光
跟住,都走到
同d f.1去左音樂室
原來佢咃唱k
乜音樂室可以自出自入架咩?
D f.1好得意
成個小三咁既樣
同佢咃一齊都幾happy
起碼唔駛顧忌咁多野
D f.1又冇機心
你look下下,有童心真係好
掛念……..童心…….