2005-05-15 00:24:12snowy

再見二丁目

呢幾日, 都係忙!!!

不過感覺輕鬆左, 冇以前咁大壓力

有一日好傻, 去探麻麻之前,
我走左去旺中, 刻意去找o個個老闆 (佢講既野好準!)
oh, 因為近來身體成日有小毛病..
好彩, 佢話我其實冇事,
不過好多野唸...
佢話我生活得好開心..
身邊個個對我好好
(唸落佢又講得arm!)

佢話我生活得好開心..
不過有點奇怪, 開唔開心唔係自己話俾自己聽
點解要人地話我知既...?
不過聽完, 又真係幾開心
唸起千嬅首歌..再見二丁目
「原來過得很快樂, 只我一人未發覺..」

遇到對自己唔好既人都好,起初會好嬲...
但唸落都係好事...
就當.. 佢地係你既老師

****

有一日公假.. 我要好好利用!