2005-04-30 22:25:19snowy

@.@

OH, 又病,
不過係十分輕微既感冒,
但經驗話我知, 如果睇小佢既話, 就會變大病(穫穫都係咁!)
到時咩都做唔到!!

於是我決定睇醫生, 同埋食完藥即刻訓..
休息.. 原來係最佳良藥
所以話之佢咩教案都好, 我唔理, 我要訓!
果然好好多了~!

*********************************

近來有小小唔掂..
我知我一日解唔開心結,
一日都唔可以投入工作, 即使幾努力都好, 都係白費!!
冇呀.. 努力住先啦...

************************************

黎緊兩個考試, 我真怕唔可以順利通過..