2008-02-11 03:29:30小吱吱

Morality

新年又到啦
新一年都會去見下d親戚朋友
每一個圈子中大家的話題都離不開一d近日要聞
一定會講當然包括近日的女星照片
一開始我都好似大多數人咁
認為係移花接木的質數
當愈來愈多的照片, 警方的高調介入, 同男主角的預錄片段出現之後
愈來愈多人都認定左事實的真偽
所以大家的話題已經超越左相片是否移花接木的範疇
包括︰

同事A︰我唔可憐D女星囉, 佢地係自願拍的, 唔怪得人喎, 做明星就唔應
該咁蠢俾人拍低呢D相啦

朋友乙︰我覺得今次件事實收唔到科, 睇下佢地點出返O黎同公眾交待!

網友C︰我覺得最慘係BOBO, 佢好似真係鐘意EDC先做, 而家連婚都結唔成真係
慘, 但係Cecelia擺明鐘意蒲, 佢都唔知同幾多個....

好友丁︰我覺得講身材就CECeLIA好D, 但個胸就....

男性朋友E︰男人影都係為左攞威, show俾其他人睇, 唔通真係影o黎自己留念


長輩F︰做女仔要潔身自愛, 愛情唔代表一切, 一定要保護自己, 正所謂反轉豬
肚......

警方︰我地相信已經搵到相片的源頭

被捕者辨方律師︰相片的源頭就係影相個個

諸如此類, 數之不盡


我承認我也曾因好奇而去觀看有關照片
看之前很想知道究竟有幾激
看完之後其實覺得好心UP
我唔係佢地任何一個的FANS
我亦都認同她們於事實中要承擔的責任
但當每一天都有新相出現
我就諗, 件事幾時先完
她們無論係因為愛對方、信任對方、貪玩、被迫而拍呢D相都好
點解我地就要用淫照O黎形容
如果試下企係被照人角度去諗
會唔會都有一點不忍與憤慨
點解會有人去示威警方無理打擊
但無人去抗議發照片人的無良與可恥
佢地將別人的私隱到處張揚
是得到別人同意嗎
是因為相片得來全不費功夫或由別人SEND給自己便可開脫自己的責任嗎
他們將照片逐步的公開
根本就是有部署地攻擊
我們每天的追看
不就成了幫兇嗎
還是害怕與別人少了共同話題、於相片的UPDATE度上落後了別人

其實我也不是道衛之士
但今晚聽到一好友對事件評論之刻薄
其他朋友對照片的渴求
實在有點失望

別人的情慾其實與我們何干呢
真正的互相尊重真的說易行難吧