2004-10-12 03:38:23小福

青崇BB四歲Party

上星期六青少年崇拜四週年~
崇拜後一齊去左警察俱樂部BBQ慶祝~~

席間,有機會同新牧師交流兩句~係第一次傾計~
小福受本科反應影響....

小福:牧師,你邊間神學院畢業呀?
江牧師:我係伯特利神學院畢業,之後去外國再讀碩士課程。咁你讀咩呀?
小福:我讀宗教研究。
江牧師:哦~~即是係崇基度讀~~~
小福:係呀!! (若有所思中....)


真係有點怪....
有冇會友第一句問牧師既問題....就係....你邊間神學院畢業呀?


今日...我同人講我讀宗教研究....人地唔駛諗都知....我係崇基人....
過兩年....我既師弟妹俾人問起....同一樣既問題.....
好多人都仲會以為佢地係崇基人....可惜....
佢地大概只有四分一既機會答....我係!!
但有四分三既機會答....我唔係!!跟住要講返一輪歷史黎解釋....