2005-07-20 12:18:54比比

一餐\晚飯, 三個主題

上星期六, 我地同另一pair朋友一齊相約上山頂吃飯!

其實, 每個月我地都會4個人一齊吃一頓飯, 一齊慶祝大家既拍拖紀念日, 我地係每個月既20號, 而佢地係每個月既19號, 而呢次, 就順便預祝埋我既生日!

大約晚上九點鐘去到, 坐到預留的窗口位置, 可以清楚看到整個香港夜境! 我地四個人, 分別叫左

~ 澳洲牛柳 + 焗薯
~ 煎鵝肝 + 龍蝦湯
~ 海鮮墨魚寬條麵
~ 日式拼盤 + 三文魚 . 蠔周打湯

最後, 仲送左個蛋糕俾我地食添! 就連唔係咁鐘意食tiramisu, 都覺得個蛋糕好好味, 唔錯!

今晚我地影左好多相, 氣氛好好, 好開心!