2004-07-17 23:44:51阿佘

雖然開心,不過我......

今日係打風之後既第一日!!我今日係要返工架!!不過我放左工之後就去街喇!!我去左配眼鏡!!一幅係隱形眼鏡呀!!另一幅~~ha ha~~我唔講!!總之我戴個幅眼鏡係好有“吉士”架!!唔知大家可唔可以接受呢??^。^
而我夜晚上網既時候,又忽然去左教院個網睇返我可唔可以入到幼兒教育既面試,結果!!我有呀!!我想我唔係發夢掛!!我問左阿妹,佢話係有我個number架!!哎呀!!好開心呀!!直頭彈起左呀!!不過興奮過後,我就有好多問題湧緊出黎喇!!第一,我唔夠power去同人鬥呀!!我琴祺書畫無一樣識!!呢個都死左喇!!第二,我既生活費又點樣呢??下個月開始就要自己顧自己架喇bor!!點算好呢??同一時間有好多野係我個腦度諗緊!!其實個心都幾亂!!之前又驚冇得面試,而家又驚呢樣驚個樣!!好矛盾呀!!我應該點做好呀!!~~~=_="